Polska promuje żywność
Już ponad 250 mln zł warte są wsparte przez Brukselę kampanie. Będą kolejne.
To, które organizacje branżowe dostaną pieniądze na promocję żywności, Komisja Europejska ogłosi 10 kwietnia. Z informacji „Rz" wynika, że znajdzie się wśród nich Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI). Dzięki wsparciu UE będzie mogła kontynuować dotyczącą wołowiny i wieprzowiny kampanię informacyjną w Korei Południowej, Wietnamie i Stanach Zjednoczonych.
Budżet programu UPEMI to 5 mln euro, czyli ponad 20 mln zł. Połowę wyłoży UE. Kolejne 30 proc. kwoty będzie pochodzić z budżetu krajowego, resztę wyłożą producenci.
Pieniędzy nie brak
Będzie to już 22. program promujący żywność z Polski, który zaakceptowała Bruksela. Ich łączny budżet to 63 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta