Można porównywać się z konkurencją
Konkurencja Firmy stosujące reklamę porównawczą muszą pamiętać o tym, że nie może ona powodować pomyłek co do producenta oraz towarów i usług. Zabronione jest też dyskredytowanie innych
Porównanie w materiałach reklamowych własnych cen towarów z cenami konkurencji to jeden ze skuteczniejszych sposobów na zdobycie nowych klientów. Ważne jednak, aby taka reklama spełniała ustawowo określone kryteria dopuszczalności. W przeciwnym wypadku może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji.
Stosowanie reklamy porównawczej nie jest bezwzględnie zabronione przez prawo. Nie może być ona publikowana jedynie wtedy, gdy jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta