Orange z tanią siostrzaną marką, czyli rusza nju.mobile
Telekomunikacja | Błękitno-żółte barwy ma nowa marka, pod którą Orange Polska wprowadzi na rynek tanie usługi komórkowe. Firma chce zaatakować sieć Play.
Wczoraj, dzień przed publikacją wyników za I kwartał, Grupa TP (Orange Polska) poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej marki: nju.mobile.
Kształt oferty i cenniki znane będą dopiero za kilka dni. Oficjalny start projektu zapowiedziano na czwartek.
Uderzenie w Playa?
Można się jednak domyślać, że atutem nowej marki ma być cena. Przedstawiciele grupy mówią o nowym projekcie „low cost", a z rynku płyną głosy, że pojawi się ryczałtowa oferta głosowo-esemesowa za 40 zł. Na pytanie, czy ceny w nju.mobile będą dużo niższe niż u konkurencji, przedstawiciele Grupy TP nie chcieli wczoraj odpowiedzieć. Nie podano też wysokości budżetu przeznaczonego na wypromowanie marki (na pewno wyniesie kilkadziesiąt milionów złotych) czy celów sprzedażowych.
Oficjalnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta