Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Postawić na klientów z zagranicy

27 lipca 2013 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Sporo polskich e-firm jeszcze nie docenia możliwości ekspansji na inne rynki
źródło: Rzeczpospolita
Sporo polskich e-firm jeszcze nie docenia możliwości ekspansji na inne rynki

Firm, które wykorzystają szansę na podbój rynków zagranicznych – jaką daje zwłaszcza Internet – może być więcej.

68 proc. polskich firm przyjmujących zamówienia z innych krajów Unii za pośrednictwem strony internetowej stanowią małe przedsiębiorstwa.

– Dzięki sprzedaży internetowej jesteśmy w stanie sprawnie zarządzać sprzedażą w całej Europie bezpośrednio z naszej siedziby we Wrocławiu, a odległość nie jest dla nas żadnym ograniczeniem – mówi Michał Żyliński z zarządu firmy Bimago.

Przez Internet Bimago sprzedaje obrazy i inne dekoracje. W jej przypadku niemal 100 proc. zamówień pochodzi już spoza Polski.

30 mld zł może w tym roku sięgnąć wartość handlu internetowego w Polsce. I nadal szybko rośnie

– Polskie małe i średnie firmy powoli zaczynają postrzegać Internet jako narzędzie eksportu. Dzięki obecności w sieci można bardzo niskim kosztem dotrzeć do klientów zagranicznych. Wystarczy kilka prostych działań, takich jak przetłumaczenie strony internetowej na angielski i przygotowanie kampanii reklamowej w wyszukiwarce, by docierać z ofertą do klientów z innych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9598

Wydanie: 9598

Zamów abonament