Jaja w ekonomii
Dzisiaj każdy z nas będzie miał do czynienia z jajem. Niektórzy je pomalują, inni wrzucą do zabarwionej wody, a potem poświęcą. Jajo to symbol Świąt Wielkiej Nocy. Ale ekonomista, patrząc na jajo, widzi inne rzeczy niż przeciętny zjadacz jaja.
W 2010 roku Polska wyprodukowała ponad 10 mld jaj kurzych, w 2011 – 9,3 mld, w 2012 – 8,5 mld, a w zeszłym roku 9 mld. Możemy ogłosić, że trend spadkowy w jajach został przełamany. Ale Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz alarmuje, że jaja niestety nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta