Rosnąca presja biznesowa zbliża szefów finansów do sprzedaży i marketingu
Dyrektorzy finansowi widzą rosnące znaczenie swych zadań, ale dość krytycznie oceniają swoją efektywność w niektórych obszarach.
W firmach na świecie szefowie finansów to zwykle „drudzy po Bogu", czyli po prezesie albo dyrektorze generalnym. 72 proc. prezesów angażuje ich w tworzenie strategii firmy, i to z nimi (nie licząc głównego szefa) współpracują najczęściej pozostali członkowie zarządu – wynika z najnowszej analizy IBM CEO Study dla dyrektorów finansowych. Według badania, które powstało na bazie opinii 576 szefów finansów na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta