Naziemne telewizje rosną w siłę
Dobrze mają się zwłaszcza mniejsze stacje. Po I półroczu ich łączne reklamowe wpływy wzrosły rok do roku o prawie 40 proc. W tym samym czasie tzw. wielka czwórka straciła niemal 6 proc. przychodów.
Z wyliczeń domu mediowego Starlink wynika, że choć I półrocze na rynku reklamy telewizyjnej wypadło zadowalająco – przychody z reklam w telewizji zwiększyły się rok do roku o 5 proc., do 1,91 mld zł – łączne wpływy z klasycznych reklam stacji TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 spadły w tym czasie w porównaniu z I półroczem 2013 roku o 5,6 proc.
W tym samym czasie rosły przychody w mniejszych kanałach nadawanych naziemnie. W I półroczu przychody ze sprzedaży spotów reklamowych zwiększyły się w nich rok do roku o 38,4 proc. W związku z tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta