Netia miesza w telewizji
operatorzy | GigaKablówka to marka, pod którą operator walczy o abonentów dawnego Astera.
Netia, dla której silna pozycja na rynku płatnej telewizji to istotny element strategii, zaczęła nową odsłonę batalii o ten segment. Ofertą pod marką GigaKablówka walczy o klientów dla kupionej w 2013 roku, dziś niemal pustej, sieci po operatorze kablowym Aster.
W skierowanej do nich ofercie Netia ma przede wszystkim pakiet dwóch usług: internetu i telewizji, bo samej telewizji nie da się u niej kupić. Koszt takiego pakietu zaczyna się od 39,9 zł miesięcznie (35 zł przypada na telewizję). W pierwszym miesiącu rocznej umowy tyle zapłacimy za dostęp do pełnej oferty programowej operatora....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta