Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamacja przez telefon może się okazać nieskuteczna

21 sierpnia 2014 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Firma nie wykręci się z obietnic złożonych klientowi przez telefon, jeśli ten uzyska pisemne potwierdzenie uwzględnienia reklamacji.

Osoby, które reklamują usługę czy produkt przez telefon, często czują się oszukane, gdy ich roszczenia nie zostaną później spełnione. Nie zawsze reklamacja jest skuteczna, bo bywa, że firma wymiguje się od obietnic złożonych klientowi przez telefon.

Jedna z czytelniczek reklamowała usługę telekomunikacyjną. Firma w ogóle tego nie odnotowała. Operator zaczął reagować dopiero, gdy klientka zaczęła pisemnie zgłaszać swoje roszczenia.

Telefoniczne reklamacje są wygodne. Przepisy nie określają jednak, w jaki sposób przedsiębiorca ma odpowiadać na nie klientowi.

– Jedynym ograniczeniem prawnym jest określony w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9920

Wydanie: 9920

Spis treści
Zamów abonament