Ubezpieczyciele kuszą klientów nowymi usługami
Finanse | Wieloletnia wojna cenowa i rosnące koszty odszkodowań sprawiły, że firmy ubezpieczeniowe szukają nowych sposobów na przyciągnięcie klientów.
Elżbieta Glapiak
Ubezpieczyciele próbują skłonić kierowców w inny sposób niż tylko niższą ceną, aby sięgnęli po polisę i wybrali właśnie ich ofertę. Link4 od początku lutego promuje polisy na ponad 100 stacjach paliw Moya – klienci, którzy skontaktują się z firmą za pośrednictwem stacji i skorzystają z oferty, otrzymają bony zakupowe o wartości do 200 zł. do wykorzystania na stacjach Moya.
Z kolei Aviva nawiązała podobną współpracę z Orlenem. Osobom, które sprawdzą propozycję Avivy i obliczą składkę na stronie internetowej, ubezpieczyciel gwarantuje kawę lub hot doga na stacji Orlenu. Poza tym kierowca otrzymuje 1000 punktów w programie VITAY. Jednocześnie mieszkańcy Warszawy, który kupią w pakiecie OC i AC, mogą raz w roku za darmo odholować auto. Dodatkowo także raz w roku każdy posiadacz OC w Avivie po stłuczce lub innym zdarzeniu drogowym ma prawo wziąć udział w jednodniowym kursie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta