Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ubezpieczyciele kuszą klientów nowymi usługami

16 lutego 2015 | Ekonomia
Ceny polis komunikacyjnych spadają, ale ich sprzedaż nie wzrasta
źródło: Rzeczpospolita
Ceny polis komunikacyjnych spadają, ale ich sprzedaż nie wzrasta

Finanse | Wieloletnia wojna cenowa i rosnące koszty odszkodowań sprawiły, że firmy ubezpieczeniowe szukają nowych sposobów na przyciągnięcie klientów.

Elżbieta Glapiak

Ubezpieczyciele próbują skłonić kierowców w inny sposób niż tylko niższą ceną, aby sięgnęli po polisę i wybrali właśnie ich ofertę. Link4 od początku lutego promuje polisy na ponad 100 stacjach paliw Moya – klienci, którzy skontaktują się z firmą za pośrednictwem stacji i skorzystają z oferty, otrzymają bony zakupowe o wartości do 200 zł. do wykorzystania na stacjach Moya.

Z kolei Aviva nawiązała podobną współpracę z Orlenem. Osobom, które sprawdzą propozycję Avivy i obliczą składkę na stronie internetowej, ubezpieczyciel gwarantuje kawę lub hot doga na stacji Orlenu. Poza tym kierowca otrzymuje 1000 punktów w programie VITAY. Jednocześnie mieszkańcy Warszawy, który kupią w pakiecie OC i AC, mogą raz w roku za darmo odholować auto. Dodatkowo także raz w roku każdy posiadacz OC w Avivie po stłuczce lub innym zdarzeniu drogowym ma prawo wziąć udział w jednodniowym kursie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10067

Wydanie: 10067

Spis treści
Zamów abonament