Centra handlowe przegrały z pogodą
Liczba wizyt systematycznie spada, a skromny wzrost z lutego w marcu prawdopodobnie się nie utrzyma.
piotr mazurkiewicz
Centra handlowe w Polsce nie mogą wciąż przezwyciężyć negatywnych trendów, jeśli chodzi o wysokość zakupów i spadek liczby wizyt klientów. W zasadzie niemal cały 2014 r. przyniósł spadki, a jak na razie także ten rok wypada tylko nieznacznie lepiej.
Z badania FootFall Polska firmy Experian wynika, że po spadku o 3,3 proc. w styczniu liczby wizyt w lutym zanotowano ich wzrost o 2,7 proc.
Zmienny marzec
Trudno prognozować, jak wypadnie bieżący miesiąc – pierwszy tydzień dał spadek w ujęciu rocznym o 0,1 proc. Dwa kolejne przyniosły wzrost.
Jednak ten rozpoczęty 16 marca dał w porównaniu z wcześniejszymi siedmioma dniami spadek liczby wizyt...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta