„Wiedźmin 3” już jest bestsellerem, ale akcje tanieją
Stworzona przez CD Projekt gra komputerowa spotkała się z dobrym przyjęciem na całym świecie. Akcjonariusze rzucili się do relizacji zysków.
Noc z poniedziałku na wtorek. Tłumy przez sklepami w Polsce i wielu innych państwach świata czekały na premierę „Wiedźmina 3", największej i najdroższej gry komputerowej, jaka kiedykolwiek powstała w naszym kraju. Kosztowała ok. 200 mln zł. Znaczną część tej sumy pochłonęły wydatki na promocję i marketing. Reklamy z „Wiedźminem 3" były emitowane od kilku tygodni m.in. w amerykańskiej telewizji.
Sukces premiery
Promocja przyniosła efekty. Jeszcze przed premierą CD Projekt sprzedał 1,5 mln tzw. preorderów. Sprzedaż napędzały wyjątkowo pozytywne recenzje w mediach branżowych, których przedstawiciele mogli zagrać w „Wiedźmina 3", zanim tytuł trafił na sklepowe półki. W serwisie Metacritic, który...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta