Punkty za skuteczność
reklama | Domy mediowe ZOG, MediaVest i Initiative w 2014 roku najlepiej konkurowały w Polsce o budżety reklamodawców.
magdalena lemańska
W publikowanym cyklicznie rankingu Compitches branżowa organizacja Recma ocenia domy mediowe pod kątem skuteczności biznesowej i konkurencyjności w pozyskiwaniu obsługiwanych przez nie budżetów. Domy mediowe to struktury, które na zlecenie firm planują ich kampanie reklamowe i kupują reklamy.
W najnowszej edycji raportu Recmy dla rynku polskiego prowadzi dom mediowy ZenithOptimedia (ZOG), który w ubiegłym roku zdobył do obsługi m.in. budżety reklamowe sieci Żabka (wcześniej obsługiwanej przez OMD), L'Oreal czy Reckitt Benckiser (każdy z tych kontraktów dotyczył działań reklamowych o wartości ponad 5 mln euro).
Raport Recmy uwzględnia pozyskane przez domy budżety w minionym roku, ale także te utracone w tym samym czasie na rzecz konkurencji. ZOG...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta