Tylko przejęcia pozwolą rosnąć
handel | Ogromna konkurencja na rynku utrudnia tradycyjny rozwój sieci sklepów. Dlatego muszą przejmować rywali.
piotr mazurkiewicz
Branża handlowa w ostatnich latach zmienia się coraz szybciej. Duże sieci rosły zwłaszcza kosztem segmentu tradycyjnego, ale ten potencjał już się dla nich wyczerpuje.
Dodatkowo hipermarkety z najszybciej rosnącego segmentu przeszły na pozycje głębokich spadków obrotów. W tle wciąż spadająca liczba mniejszych sklepów, a nowoczesne formaty, takie jak super- i hipermarkety oraz dyskonty, kontrolują już 75 proc. rynku.
Wyzwań nie brakuje
Firma KPMG zbadała, jakie są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta