Pakiety przyciągają klientów energetyki
Enea łączy sprzedaż prądu z innymi produktami. Tylko w tym roku na taką ofertę zdecydowało się kilkadziesiąt tysięcy odbiorców.
– 10 tys. klientów miesięcznie pozyskuje Enea dzięki strategii łączenia sprzedaży energii z produktami i usługami partnerów – poinformował nas Grzegorz Kinelski, wiceprezes ds. handlowych w poznańskiej grupie.
Część z nich to zupełnie nowi klienci. Pozostali to odbiorcy, którzy już wcześniej kupowali prąd od spółki po cenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta