Więcej pieniędzy płynie do TV, zyskują nowe stacje naziemne
Nowe kanały nadawane w naziemnej TV – bez TVP 1, TVP 2, Polsatu i TVN – zwiększyły w trzecim kwartale swoje wpływy reklamowe aż o 29,2 proc.
Jak podaje SMG w swoim raporcie o rynku reklamy telewizyjnej (dawniej raport firmował Starlink), udział „nowych" kanałów naziemnych w rynku reklamy telewizyjnej po III kwartale wynosił 20 proc. wobec 16 proc. rok wcześniej. Najszybciej rosną w tej grupie stacji przychody TV 4. Największą dynamikę (ok. 90 proc.) odnotowują natomiast...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta