Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej pieniędzy płynie do TV, zyskują nowe stacje naziemne

04 listopada 2015 | Ekonomia

Nowe kanały nadawane 
w naziemnej TV 
– bez TVP 1, TVP 2, Polsatu 
i TVN – zwiększyły w trzecim kwartale swoje wpływy reklamowe aż o 29,2 proc.

Jak podaje SMG w swoim raporcie o rynku reklamy telewizyjnej (dawniej raport firmował Starlink), udział „nowych" kanałów naziemnych w rynku reklamy telewizyjnej po III kwartale wynosił 20 proc. wobec 16 proc. rok wcześniej. Najszybciej rosną w tej grupie stacji przychody TV 4. Największą dynamikę (ok. 90 proc.) odnotowują natomiast...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10287

Wydanie: 10287

Spis treści
Zamów abonament