Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Netflix i Amazon Prime napędzają sprzedaż smart TV

20 listopada 2015 | Ekonomia
Globalne prognozy dla rynku connected TV
źródło: Rzeczpospolita
Globalne prognozy dla rynku connected TV

W Wielkiej Brytanii już 29 proc. telewizorów to łączące się z siecią modele typu smart. W USA odbiorniki podłączone do internetu ma 140 mln widzów.

magdalena lemańska

Brytyjski właściciel telewizora umożliwiającego oglądanie także materiałów nadawanych przez internet ogląda na nim VoD średnio przez 2,3 godziny dziennie. To wciąż nie tyle, ile zabiera mu oglądanie telewizji w tradycyjnym wydaniu (średnio 4 godziny dziennie), ale całkiem niezły wynik, który rośnie nie tylko dzięki rozwijającej się ofercie VoD tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, ale także dzięki Netfliksowi czy Amazon Prime. Na Wyspach prawie 80 proc. wszystkich smart TV zostało kupionych w ostatnich dwóch latach, a telewizory z dostępem do sieci to już 29 proc. wszystkich.

Największy odsetek Brytyjczyków,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10300

Wydanie: 10300

Spis treści
Zamów abonament