Jak zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe
Im bardziej różnorodna jest sieć przedsiębiorcy, tym więcej możliwości rozwoju może się przed nim otworzyć.
Co charakteryzuje ludzi odnoszących sukces w biznesie? Przede wszystkim kontakty. Niezależnie od tego, jak wartościowy jest produkt lub usługa, którą firma może zaoferować klientowi, bez odpowiedniej sieci kontaktów prędzej czy później straci ona swój potencjał. Właściciele firm zwykle posiadają już szeroką sieć kontaktów, lecz mimo to często borykają się z problemem jej rozbudowania. Warto zadbać o sieć, ponieważ sukces w branży nie jest wprost proporcjonalny do liczby znajomych na LinkedIn. Dobrze dobrana sieć kontaktów to coś więcej niż baza osób, którym można zaoferować swoje usługi – to również partnerzy, do których można się zwrócić po radę czy wsparcie. Im bardziej różnorodna jest sieć przedsiębiorcy, tym więcej możliwości rozwoju może się przed nim otworzyć.
A oto pięć wskazówek, w jaki sposób zdobyć i utrzymać kontakty biznesowe....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta