Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Potrzebny pomysł na reklamę gminy

19 kwietnia 2016 | Administracja | Teresa Siudem

Teresa Siudem

Nawet mniej znany region czy miasto może przyciągnąć do siebie turystów. Musi jednak znaleźć sposób, by skutecznie się wypromować.

Coraz więcej samorządów ma się czym pochwalić. Remontują zabytki, tworzą infrastrukturę turystyczną, organizują festiwale. Jednak nie zawsze ich wysiłki przynoszą oczekiwany skutek. Bo turyści czy inwestorzy nie odwiedzają ich regionu tak często, jak by sobie tego życzyli. Czemu jednak innym to się udaje?

Wygrywają samorządy, które – kolokwialnie mówiąc – potrafią się sprzedać. Bo markę miasta czy gminy trzeba wypromować. Udało się to np. Sandomierzowi dzięki współpracy z ekipą filmową przy produkcji serialu. W ciągu kilku lat liczba turystów odwiedzających ten region wzrosła kilka razy.

Część samorządów stawia również na współpracę. Łączą swoje atrakcje i wspólnie je reklamują. I nie zawsze za promocję muszą płacić. Dotacje na ten cel można znaleźć w programach regionalnych, chociaż zwykle są one częścią większych projektów.

Wydanie: 10424

Wydanie: 10424

Spis treści
Zamów abonament