Koalicja przyniesie efekty
Polacy ruszają się wciąż niewiele, ale są sposoby i pieniądze, by ich do tego przekonać.
Hasłem przewodnim kolejnej debaty z cyklu „Sportowy raport »Rzeczpospolitej«" była aktywność fizyczna w Polsce oraz organizacja i finansowanie sportu w państwie.
Dyskusję rozpoczęła Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. – Sport jest wpisany w nasze firmowe DNA. Sponsoring sportowy rozpoczęliśmy w 1928 roku na igrzyskach w Amsterdamie. Wiążemy się z obszarami, które są spójne z wartościami marki, to znaczy pojawiamy się tam, gdzie są pozytywne emocje. Sport takich dostarcza, więc ten związek jest naturalny. Oprócz tego, że angażujemy się w najważniejsze wydarzenia, przyciągające miliony ludzi na świecie, bardzo mocno inwestujemy także w sport na poziomie lokalnym. To jest kwestia odpowiedzialności społecznej, nie mówimy w tym przypadku o zwrocie z inwestycji – wyjaśniła Anna Solarek.
Firmy takie jak Coca-Cola budują w ten sposób reputację, dostrzegając przy tym, że społeczeństwo coraz mniej dba o aktywność fizyczną. Koszty zaniedbań w tej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta