Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koalicja przyniesie efekty

31 maja 2016 | Sport | Krzysztof Rawa
Jedną z zachęt do uprawiania sportu mogą być stypendia dla młodzieży – podkreślali uczestnicy debaty, którą prowadzili Krzysztof Rawa (pierwszy z lewej) i Sebastian Szczęsny (pierwszy z prawej)
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Jedną z zachęt do uprawiania sportu mogą być stypendia dla młodzieży – podkreślali uczestnicy debaty, którą prowadzili Krzysztof Rawa (pierwszy z lewej) i Sebastian Szczęsny (pierwszy z prawej)
Justyna Mieszalska, dyrektor Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia: - Dzieci, którym wpajamy wiedzę na temat zdrowego stylu życia, potrafią wpływać na rodziców
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Justyna Mieszalska, dyrektor Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia: - Dzieci, którym wpajamy wiedzę na temat zdrowego stylu życia, potrafią wpływać na rodziców
Urszula Włodarczyk, dyrektor Departamentu Sportu Wyczynowego w Ministerstwie Sportu  i Turystyki: - Największym sponsorem sportu  w każdej postaci musi pozostać państwo
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Urszula Włodarczyk, dyrektor Departamentu Sportu Wyczynowego w Ministerstwie Sportu i Turystyki: - Największym sponsorem sportu w każdej postaci musi pozostać państwo
Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services: - Chcemy uczestniczyć w rozwiązywaniu problemu, który dotyka Europy  i świata
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services: - Chcemy uczestniczyć w rozwiązywaniu problemu, który dotyka Europy i świata
Krzysztof Mytnik, portal Stwórz Mistrza: - Kampanie  internetowe, takie jak na portalu StworzMistrza.pl, mogą dać znaczące wsparcie sportowcom
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa
Krzysztof Mytnik, portal Stwórz Mistrza: - Kampanie internetowe, takie jak na portalu StworzMistrza.pl, mogą dać znaczące wsparcie sportowcom

Polacy ruszają się wciąż niewiele, 
ale są sposoby 
i pieniądze, by ich do tego przekonać.

Hasłem przewodnim kolejnej debaty z cyklu „Sportowy raport »Rzeczpospolitej«" była aktywność fizyczna w Polsce oraz organizacja i finansowanie sportu w państwie.

Dyskusję rozpoczęła Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. – Sport jest wpisany w nasze firmowe DNA. Sponsoring sportowy rozpoczęliśmy w 1928 roku na igrzyskach w Amsterdamie. Wiążemy się z obszarami, które są spójne z wartościami marki, to znaczy pojawiamy się tam, gdzie są pozytywne emocje. Sport takich dostarcza, więc ten związek jest naturalny. Oprócz tego, że angażujemy się w najważniejsze wydarzenia, przyciągające miliony ludzi na świecie, bardzo mocno inwestujemy także w sport na poziomie lokalnym. To jest kwestia odpowiedzialności społecznej, nie mówimy w tym przypadku o zwrocie z inwestycji – wyjaśniła Anna Solarek.

Firmy takie jak Coca-Cola budują w ten sposób reputację, dostrzegając przy tym, że społeczeństwo coraz mniej dba o aktywność fizyczną. Koszty zaniedbań w tej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10458

Wydanie: 10458

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament