Stawiam na rozwój usług biznesowych
Rozmowa | Iain Maxwell dyrektor zarządzający Canon Polska
Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?
Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.
No właśnie. W świadomości Polaków oferta Canona jest skierowana wyłącznie do klienta indywidualnego. Mam na myśli aparaty i drukarki. Takie wąskie postrzeganie marki jest chyba nieco krzywdzące?
Walczymy z tym stereotypem. Wynika on z tego, że zbudowaliśmy bardzo silną pozycję w segmencie konsumenckim. Aparaty, lustrzanki oraz drukarki marki Canon to klasa sama...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta