Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sonda: Na co narzekają pracownicy biur

29 lipca 2016 | Nieruchomości | Aneta Gawrońska
Hamish Potts, dyrektor działu reprezentacji najemcy w Knight Frank
źródło: materiały prasowe
Hamish Potts, dyrektor działu reprezentacji najemcy w Knight Frank
Marzena Ciurzyńska, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami w Colliers International
źródło: materiały prasowe
Marzena Ciurzyńska, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami w Colliers International
Krzysztof Paul, prezes Unimor Development
źródło: materiały prasowe
Krzysztof Paul, prezes Unimor Development

Hałas, brak prywatności i mało funkcjonalne części wspólne. Co jeszcze denerwuje najemców?

Hamish Potts, dyrektor działu reprezentacji najemcy w Knight Frank

Pracownicy korporacji biurowych w stolicy najczęściej marzą o szybkim dojeździe do pracy. Zmotoryzowani chcieliby łatwo i bez dodatkowych opłat zaparkować samochód, najlepiej przed biurem. Podobnie miłośnicy rowerów marzą o parkingach i prysznicach, których wciąż brakuje, choć z roku na rok jest coraz lepiej.

Latem najczęstszą łamigłówką jest odpowiednie ustawienie klimatyzacji. Gorące dyskusje i lodowate spojrzenia są na porządku dziennym zwłaszcza w open space'ach. Wiele miejsc pracy wymaga od panów stawienia się w garniturze i pod...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10509

Wydanie: 10509

Spis treści
Zamów abonament