Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odpowiedzialność społeczna procentuje

27 września 2016 | Prawo | Piotr Paśko

Nakłady na środowisko naturalne, uczciwe praktyki czy sprawy konsumenckie mogą stanowić koszt uzyskania przychodu.

Społeczna odpowiedzialność biznesu (Corporate Social Responsibility) to koncepcja uwzględniania przez firmy w prowadzonej działalności gospodarczej wpływu na szeroko pojęte otoczenie – niekoniecznie biznesowe. Zasadniczymi obszarami są więc prawa człowieka, zarządzanie zasobami ludzkimi, środowisko naturalne, uczciwe praktyki, ład korporacyjny, sprawy konsumenckie, wpływ na lokalną społeczność itp....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10559

Wydanie: 10559

Spis treści
Zamów abonament