Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kasprzycki-Rosikoń: Z biznesem do ludzi

28 października 2016 | Ekonomia
źródło: rzeczpospolita.tv

Wierzymy w to, że każdy z nas ma milion pomysłów i poszukując innowacji, możemy zaangażować wszystkich naszych pracowników albo konsumentów – mówił Jan Kasprzycki-Rosikoń, dyrektor w EY. – Crowdsourcing polega na tym, że oddajemy konkretne działanie do szerokiej grupy społeczności. W ten sposób możemy outsourcować różne elementy, np. finansowe – pozyskiwanie środków, czyli crowdfunding – wyjaśnia Jan Kasprzycki-Rosikoń.

– Szacuje się, że 85 proc. liderów największych firm na świecie będzie do 2018 r. wykorzystywało crowdsourcing w jakiejś formie – dodał. —apo

Wydanie: 10586

Wydanie: 10586

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament