Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bank poszuka zniżek w sklepie i restauracji

02 marca 2017 | Ekonomia
Coraz więcej transakcji klienci banków zawierają przez kanały cyfrowe
źródło: Rzeczpospolita
Coraz więcej transakcji klienci banków zawierają przez kanały cyfrowe

Polscy kredytodawcy angażują się w nowe przedsięwzięcia, aby pozyskać nowych klientów, zwiększyć współpracę z obecnymi i stawić czoło cyfrowym gigantom działającym w internecie.

maciej rudke

Bank Millennium właśnie uruchomił platformę zakupową Goodie (to jego wewnętrzny start-up), która zbiera informacje na temat zniżek, promocji i nowości zakupowych w centrach handlowych, sklepach internetowych i stacjonarnych, w restauracjach. Celem jest stworzenie ekosystemu, który przyciągnie zarówno konsumentów, jak i sprzedawców oraz pozwoli na ich współpracę. Platforma jest otwarta dla wszystkich, dostępna za darmo, aby z niej korzystać, nie trzeba być klientem banku.

Millennium podkreśla, że jednym ze strategicznych filarów jego rozwoju są innowacyjność i nowe technologie. – Realizacja tej strategii na tak konkurencyjnym rynku, w otoczeniu firm z sektora FinTech, HiTech i telekomów, wymaga od nas nie tylko stałego rozwijania internetowych i mobilnych usług bankowych, ale też otwarcia na nieszablonowe rozwiązania – przyznaje Ricardo Campos, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10689

Wydanie: 10689

Spis treści

Rozmowy czwartkowe

Zamów abonament