Konsumenci biorą nagrody pod uwagę
Tekst powstał we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi
Wyróżnień dla firm czy produktów przybywa. Aby przyciągnąć uwagę klientów, nagroda musi się jednak wiązać z określonym prestiżem.
Wśród firm w ostatnich latach zapanowała wręcz moda na chwalenie się medalami czy nagrodami otrzymywanymi za poszczególne produkty czy usługi. Wciąż pojawiają się też nowe rodzaje wyróżnień, ponieważ jest to bardzo skuteczny sposób promocji.
Jednak najskuteczniej oddziałują nagrody już znane i prestiżowe, jak Złoty Medal, przyznawany przez Międzynarodowe Targi Poznańskie już od niemal czterech dekad. Nagrody są równorzędne, jury nikogo z laureatów specjalnie nie wyróżnia. Jak podkreślają MTP, niemal wszyscy laureaci to polskie przedsiębiorstwa....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta