Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wódka Suflera

06 lipca 2017 | Druga strona
źródło: materiały prasowe

Rozmowa z Anną Jupowicz-Ginalską, medioznawcą z Uniwersytetu Warszawskiego

Rzeczpospolita: Na rynku pojawiają się marki tworzone przez celebrytów. Niedawno do obiegu trafiła wódka Romualda Lipki, jednego z założycieli zespołu Budka Suflera, o nazwie: „Jolka, Jolka pamiętasz", a za chwilę na rynku ma się pojawić kolejny firmowany przez niego wysokoprocentowy trunek o nazwie „Za ostatni grosz". Znane nazwisko jest przepustką do świata biznesu?

Anna Jupowicz-Ginalska: Nie zawsze. Proces włączania celebrytów w promocję marek, zarówno na etapie produkcji, jak i komunikacji danej marki, jest popularny od lat. Ale badania i praktyka rynkowa dowodzą, że podstawą skutecznego działania celebryty w marketingu jest właściwe jego dopasowanie do danej marki. Jeżeli zachodzi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10793

Wydanie: 10793

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament