Stagnacja na rynku reklamy zastanawia analityków
Tylko o 0,5 proc. wyższe niż przed rokiem były wydatki reklamodawców w II kwartale bieżącego roku.
2,3 mld zł wyniosły według Agory, wydawcy „Gazety Wyborczej" i właściciela m.in. sieci kin Helios, wpływy z reklamy mediów w Polsce w minionym kwartale. To zaledwie o 0,5 proc. więcej niż rok wcześniej. – Tak niski wzrost może lekko niepokoić, biorąc pod uwagę silny wzrost PKB i konsumpcji – uważa Dominik Niszcz, analityk Domu Maklerskiego Raiffeisen. Specjaliści analizujący wyniki firm medialnych zastanawiają się bowiem, czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta