Bojkoty w Polsce rzadko się udają
napoje | Maspex padł ofiarą taktyki reklamowej, która dzięki kontrowersjom miała pomóc Tigerowi trafić do młodych ludzi. Aleksandra ptak
Napój energetyczny Tiger nie jest dla swojego producenta łatwą marką. Przez wiele lat Maspex toczył spór sądowy z firmą FoodCare o prawa do nazwy stworzonej z udziałem boksera Dariusza Michalczewskiego. Od ubiegłej środy rozwija się największy w historii firmy kryzys, wywołany przez reklamę, zdaniem niektórych – bezczeszczącą pamięć warszawskich powstańców.
Bojkoty są krótkie
Mimo że utrata półek dwóch sieci stacji benzynowych może firmę zaboleć, doświadczeni stratedzy reklamowi twierdzą, że Tigerowi kryzys mocno raczej nie zaszkodzi. – Bojkoty w Polsce nie działają, jeśli chodzi o efekt sprzedażowy, jesteśmy mało wrażliwi społecznie – mówi „Rzeczpospolitej" Tomasz Bartnik, partner w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta