Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bojkoty w Polsce rzadko się udają

14 sierpnia 2017 | Ekonomia
Rynek energetyków rośnie. Po te napoje chętnie sięgają kierowcy na stacjach benzynowych
źródło: Rzeczpospolita
Rynek energetyków rośnie. Po te napoje chętnie sięgają kierowcy na stacjach benzynowych

napoje | Maspex padł ofiarą taktyki reklamowej, która dzięki kontrowersjom miała pomóc Tigerowi trafić do młodych ludzi. Aleksandra ptak

Napój energetyczny Tiger nie jest dla swojego producenta łatwą marką. Przez wiele lat Maspex toczył spór sądowy z firmą FoodCare o prawa do nazwy stworzonej z udziałem boksera Dariusza Michalczewskiego. Od ubiegłej środy rozwija się największy w historii firmy kryzys, wywołany przez reklamę, zdaniem niektórych – bezczeszczącą pamięć warszawskich powstańców.

Bojkoty są krótkie

Mimo że utrata półek dwóch sieci stacji benzynowych może firmę zaboleć, doświadczeni stratedzy reklamowi twierdzą, że Tigerowi kryzys mocno raczej nie zaszkodzi. – Bojkoty w Polsce nie działają, jeśli chodzi o efekt sprzedażowy, jesteśmy mało wrażliwi społecznie – mówi „Rzeczpospolitej" Tomasz Bartnik, partner w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 10826

Spis treści
Zamów abonament