Alior Bank – cyfrowy buntownik w strategii
Z Urszulą Krzyżanowską-Piękoś, wiceprezes Alior Banku, i Maciejem Surdykiem, dyrektorem zarządzającym pionem rozwoju bankowości przedsiębiorstw w Alior Banku.
Materiał powstał przy współpracy z ALIOR bankiem
Rz: Kim jest „Cyfrowy buntownik" ze strategii Alior Banku?
Urszula Krzyżanowska-Piękoś: „Cyfrowym buntownikiem" jesteśmy my. Bardzo mocno stawiamy na nowoczesne rozwiązania technologiczne. Znamy i rozumiemy klientów. Staramy się być bardzo blisko nich. Dzięki temu wiemy, że chcą oni aktywnie korzystać z nowoczesnej bankowości. To jednak nie oznacza, że tradycyjne rozwiązania, czyli obsługa w oddziałach, nie ma znaczenia.
Czy to znaczy, że Alior Bank będzie dostępny tylko i wyłącznie w internecie?
U.K.P.: To nie jest jednoznaczne. „Cyfrowy buntownik" bardzo mocno uzupełnia strategię działania w tzw. tradycyjnym kanale obsługi klientów, czyli w placówkach, oddziałach czy w sieci franczyzowej. Są one niezbędne, bowiem to właśnie tam pracują doradcy. Mieliśmy przyjemność być na Forum Ekonomicznym w Krynicy i uczestniczyć w panelach dyskusyjnych. Było bardzo dużo naszych klientów, którzy dzielili się z nami swoimi uwagami i spostrzeżeniami. Mówili jednym głosem: „potrzebujemy dwóch elementów". Pierwszy z nich, który determinuje ich współpracę z bankiem, to obsługa doradcy. Z drugiej strony bardzo mocno podkreślali konieczność sprawnego procesu obsługi, intuicyjnych rozwiązań i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta