Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internauta wbrew trendom

18 września 2017 | Pierwsza strona

Na tle świata polski internauta się wyróżnia, bo omija główne trendy w korzystaniu z sieci – wynika z raportu Wave9 agencji mediowej UM.

– Wciąż najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi w Polsce są Facebook i YouTube, choć świat kieruje się w stronę Instagrama i Snapchata. Bardzo słabo korzystamy z serwisów subskrypcyjnych i odstajemy od świata, jeżeli chodzi o korzystanie z komunikatorów – komentuje Marcin Dec, prezes grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzi UM.

W porównaniu z danymi globalnymi jesteśmy też mniej twórczy, bo rzadziej publikujemy posty w mediach społecznościowych.  —ele >B6

Wydanie: 10855

Wydanie: 10855

Spis treści
Zamów abonament