Rynek szuka nowych możliwości rozwoju
Nowości najlepiej nakręcają sprzedaż. Ten rok też będzie bogaty w debiuty piotr mazurkiewicz
Elektronika użytkowa to jeden z sektorów, w których popytem rządzą spektakularne debiuty. Dlatego kalendarz planowanych w danym roku debiutów, zwłaszcza tzw. flagowych produktów, determinuje prowadzenie akcji promocyjnej czy terminy składania zamówień.
Dodatkowo co roku rynek bywa zaskakiwany nagłym powodzeniem jakiejś kategorii, z którą nigdy nie wiązano specjalnych oczekiwań.
Nagły skok sprzedaży
Rynek szybko zareagował np. na problem smogu. – Specyficznym produktem, bo bardzo sezonowym, są oczyszczacze powietrza. Wraz ze wzrostem świadomości społecznej o smogu i jego skutkach ta kategoria rok do roku ma zwyżki trzycyfrowe – mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor marketingu RTV Euro AGD.
– Rośnie świadomość ekologiczna konsumentów, na co reagują producenci sprzętów AGD, rozszerzając ofertę urządzeń energooszczędnych, przyjaznych środowisku oraz pomagających chronić się przed zanieczyszczeniem środowiska. Wpływa to na wybory zakupowe konsumentów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta