Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

05 kwietnia 2018 | Druga strona
Popularność Facebooka w Polsce spada. Z portalu korzysta 22,1 mln osób miesięcznie – podaje Gemius. Zagląda na niego zatem 79 proc. polskich internautów, czyli o 7,5 pkt proc. mniej niż dwa lata temu. W lutym  na fejsie spędzaliśmy średnio 6 godz. i 13 min. Dla porównania w kwietniu 2016 r. było to niemal 7,5 godz.
źródło: Rzeczpospolita
Popularność Facebooka w Polsce spada. Z portalu korzysta 22,1 mln osób miesięcznie – podaje Gemius. Zagląda na niego zatem 79 proc. polskich internautów, czyli o 7,5 pkt proc. mniej niż dwa lata temu. W lutym na fejsie spędzaliśmy średnio 6 godz. i 13 min. Dla porównania w kwietniu 2016 r. było to niemal 7,5 godz.

Wydanie: 11019

Wydanie: 11019

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament