Motywacja 3.0 to klucz do rozwoju przedsiębiorstwa
Jak skłonić pracowników do kreatywności. Na pewno nie pieniędzmi.
Grzegorz balawender
W Krakowie 16 i 17 kwietnia odbyła się konferencja „Front Edge Innovation and Leadership Summit 2018". Podczas jednego z wystąpień Michał Winkler z Sabre Polska tłumaczył na przykładzie własnej firmy, jak zmotywować pracowników do kreatywności i stworzyć odpowiedni klimat dla innowacyjności.
Winkler przypomniał koncepcję Open Innovation spopularyzowaną przez Henry Chesbrough, która zakłada otwarte i współpracujące podejście do procesu tworzenia innowacji. Koncepcja ta jest coraz częściej stosowana przez przedsiębiorstwa, które chcą pozostać innowacyjne.
Świetnym przykładem jest Sabre, której historia miała swój początek w 1953 r., gdy podczas lotu pomiędzy Nowym Jorkiem a Los Angeles rozmowa dwóch osób zapoczątkowała istną rewolucję w ówczesnym sposobie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta