Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To nie koniec walki o Tigera

24 kwietnia 2018 | Ekonomia
Wiesław Włodarski
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Rzeczpospolita
Wiesław Włodarski

Marka Tiger według nas należy do firmy FoodCare i chcemy ją odzyskać – mówi prezes spółki.

Wiesław Włodarski

Rz: W dwóch ogólnopolskich dziennikach ukazały się ostatnio ogłoszenia pana firmy, w których przepraszają państwo Dariusza Michalczewskiego za nieuczciwą konkurencję. Z jednej strony sąd nakazał państwu przeprosiny, ale z drugiej oddalił pozew o 22 mln zł. Jak pan ocenia tę sytuację?

Uważam, że to nie koniec, ale dopiero może środek walki o markę Tiger. Zobaczymy, jak dalej sądy będą to procesować.

Czyli ciągle chciałby pan ją odzyskać?

Tak, zainwestowaliśmy w tworzenie marki Tigera 300 mln zł, a pan Michalczewski był tylko celebrytą, który użyczył nazwy. Marka według nas należy do twórcy i chcemy ją odzyskać. Koszty sądowe nie sięgnęły tej kwoty.

Jakie zostały państwu kroki prawne?

Możemy jeszcze pisać kasację i zapewne to zrobimy. Chciałbym zauważyć, że na Zachodzie są specjalne sądy od znaków towarowych i własności intelektualnej. W Polsce jeszcze tego nie ma. Mamy nadzieję i bardzo liczymy na sprawiedliwe wyroki. Pseudonimów jest wiele,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11035

Wydanie: 11035

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament