Jak hejt pracowniczy wpływa na wizerunek pracodawcy
Wiadomo, że hejt mieszka w Internecie i jest wszystkożerny. Może karmić się komentarzami o jakości jedzenia w restauracji, napajać wytykaniem wpadek różnych twórców i opychać się opiniami o poczynaniach osób mniej lub bardziej znanych. Ostatnio, coraz częściej, hejt podgryza pracodawców – nierzadko słusznie. Według Weber Shandwick, połowa pracowników zamieszcza posty o swoich pracodawcach na mediach społecznościowych.
Pracownicy piszą o swoich pracodawcach w sieci - pozytywnie, ale także i negatywnie. Internet pozwala bowiem na podzielenie się uwagami, których pracodawca nie chciał usłyszeć w realu. Jest to też sposób na wyładowanie frustracji, podkreślenie swojego niezadowolenia ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta