Polska to coraz mocniejsza marka
> Krystyna Woźniak-Trzosek wydawca i redaktor naczelna anglojęzycznego magazynu ekonomicznego „Polish Market"
Konkurs „Modernizacja Roku" po ponad 20 latach budowania marki w Polsce zaprasza do udziału także realizatorów inwestycji za granicą. Jakie, pani zdaniem, są szanse, że ten polski pomysł może zyskać popularność wśród inwestorów, wykonawców i projektantów w innych krajach?
Krystyna Woźniak-Trzosek: Każde przedsięwzięcie, każdy pomysł, który wpisuje się w działania na rzecz promocji naszego kraju na świecie, jest godny pochwały. Dlatego gorąco popieram tę inicjatywę, bo podobnie jak jej organizatorzy, jako wydawca i redaktor naczelna „Polish Market" realizuję konsekwentnie misję budowania pozytywnego wizerunku Polski poprzez szerzenie wiedzy na światowych rynkach o naszej gospodarce i jej najlepszych osiągnięciach, ale także naszej nauce, kulturze i historii.
Trzeba pamiętać, że możemy być naprawdę dumni z osiągnięć naszych rodaków na świecie, także w obszarze szeroko pojętego budownictwa. Chociażby słynne zagraniczne misje Polskich Pracowni Konserwacji Zabytków - przedsiębiorstwa, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta