Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy firmy budowlane potrzebują dobrego PR

13 lipca 2018 | Biznes i finanse

Nowoczesna firma musi dziś wiedzieć co sądzą o niej klienci, dziennikarze, branża czy lokalna społeczność. Wiedza o tym, jak markę postrzegają inni i zarządzanie reputacją jest istotnym elementem prowadzenia biznesu, niezbędnym w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

 

Niezależnie od tego czy przedsiębiorca jest usługodawcą, producentem materiałów budowlanych, hurtownikiem czy wykonawcą – świadome kształtowanie pożądanego wizerunku marki jest warunkiem rozwoju firmy, zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.

Działania wizerunkowe, budowanie pozycji rynkowej nie dotyczą wyłączenie największych graczy. O dobry PR w branży budowlanej i docieranie z informacjami o swoich produktach i działaniach do potencjalnych odbiorców powinien dbać każdy, kto tworzy relacje biznesowe. Od czego więc zacząć, by...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11101

Wydanie: 11101

Spis treści
Zamów abonament