Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

13 lipca 2018 | Druga strona
Pośród 15 najpopularniejszych marek w Polsce aż cztery należą do Grupy Volkswagena. W tej grupie znalazł się również SEAT, o którym kilka lat temu mówiono, że ma wątpliwą przyszłość, a teraz sprzedaż tej marki nabrała impetu. Warto też zwrócić uwagę na mocną pozycję marek koreańskich – Kii i Hyundaia
źródło: Rzeczpospolita
Pośród 15 najpopularniejszych marek w Polsce aż cztery należą do Grupy Volkswagena. W tej grupie znalazł się również SEAT, o którym kilka lat temu mówiono, że ma wątpliwą przyszłość, a teraz sprzedaż tej marki nabrała impetu. Warto też zwrócić uwagę na mocną pozycję marek koreańskich – Kii i Hyundaia

Wydanie: 11101

Wydanie: 11101

Spis treści
Zamów abonament