Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

25 września 2018 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Arkadiusz Gęsicki  to ekspert  w dziedzinie budowy strategii, transformacji  i reorganizacji,  a także marketingu  i sprzedaży  oraz dystrybucji
źródło: materiały prasowe
Arkadiusz Gęsicki to ekspert w dziedzinie budowy strategii, transformacji i reorganizacji, a także marketingu i sprzedaży oraz dystrybucji

Arkadiusz Gęsicki | Partner w McKinsey

Rz: Jak sektor odzieżowy wypada we wdrożeniach innowacji na tle innych branż?

Arkadiusz Gęsicki: Zawsze szybko wdrażał innowacje. Często to właśnie on był prekursorem nowych rozwiązań i inspiracją dla innych branż. Przykładem może być zastosowanie nowoczesnych materiałów, np. syntetyków, tzw. materiałów oddychających czy zapamiętujących kształt. Branża modowa również jako jedna z pierwszych zaczęła przenosić produkcję do tańszych rejonów świata. Trend był szczególnie widoczny w latach 80. i 90., gdy outsourcing zaczęli stosować producenci elektroniki czy samochodów.

Jak na innowacje w branży wpłynął internet?

Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel. Obok...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11163

Wydanie: 11163

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament