Klient pod lupą sztucznej inteligencji
Arkadiusz Gęsicki | Partner w McKinsey
Rz: Jak sektor odzieżowy wypada we wdrożeniach innowacji na tle innych branż?
Arkadiusz Gęsicki: Zawsze szybko wdrażał innowacje. Często to właśnie on był prekursorem nowych rozwiązań i inspiracją dla innych branż. Przykładem może być zastosowanie nowoczesnych materiałów, np. syntetyków, tzw. materiałów oddychających czy zapamiętujących kształt. Branża modowa również jako jedna z pierwszych zaczęła przenosić produkcję do tańszych rejonów świata. Trend był szczególnie widoczny w latach 80. i 90., gdy outsourcing zaczęli stosować producenci elektroniki czy samochodów.
Jak na innowacje w branży wpłynął internet?
Popularna stała się sprzedaż oparta o model omnichannel. Obok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta