Wydatki na usługi firm public relations wzrosły o 10 proc.
128,7 mln zł wyniosło w ubiegłym roku wynagrodzenie 17 agencji PR – wynika z najnowszej edycji branżowego rankingu.
Firmy dbające o wizerunek przedsiębiorstw prywatnych i instytucji w mediach mają się świetnie. Taki wniosek można wysunąć, analizując dane zgromadzone przez autorów rankingu agencji PR przygotowanego na zlecenie Związku Firm Public Relations. Kolejny rok z rzędu prezentuje on wyniki największych podmiotów z branży pod względem uzyskanego wynagrodzenia za świadczone usługi (tzw. fee income).
Tym razem zmieniono nieco podejście i podzielono ranking na dwie części. W pierwszej zaprezentowano wyniki 17 firm, w drugiej – grup.
Pierwszy z powstałych w ten sposób rankingów otwiera kolejny rok z rzędu agencja PR Partner of Promotion, której wynagrodzenie w 2017 r. wyniosło prawie 21 mln zł (przychody były prawie dwa razy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta