Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gdy prywatne samochody znikną z centrów miast

15 października 2018 | Ekonomia
<Volvo 360c może realizować cztery warianty podróży. Pierwszy z nich to wersja sypialna, do nocnych tras, drugi to mobilne biuro z rozbudowaną opcją systemów telekonferencyjnych, trzeci tryb  to salon,  a czwarta opcja – rozrywka
źródło: materiały prasowe

Innowacje | Koncerny motoryzacyjne. Nie chcą być jedynie producentami samochodów, a dostawcami kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych. wojciech romański

To nie jednostkowa fanaberia – podobne wizje nieomal jednocześnie przedstawił Mercedes-Benz, Renault czy Volvo. Wyjaśnienie jest proste – wraz z dochodzeniem do kolejnych poziomów autonomizacji transportu zmieniać się będzie podejście użytkowników do samochodów. Rosnąca popularność współdzielenia pojazdów, coraz bardziej wyśrubowane normy środowiskowe, możliwe ograniczenia ruchu w centrach miast – wszystko to może zmniejszyć popyt na nowe auta. Stąd pomysł, by pojazd był tylko elementem kompleksowej oferty wielofunkcyjnych rozwiązań transportowych, to jeden z możliwych sposobów na ucieczkę do przodu. Trzeba przyznać, przedstawione wizje robią wrażenie.

Czas robotów

Podczas targów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11180

Wydanie: 11180

Spis treści
Zamów abonament