Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-commerce stawia na usługi

04 stycznia 2019 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Zakupy w internecie 
nadal rosną w tempie dwucyfrowym i 2019 r. 
nie będzie pod tym względem wyjątkiem. Firmy muszą jednak postawić na technologie i obsługę klienta, aby podołać konkurencji.

 

2019 r. także branża internetowa rozpoczęła od fali poświątecznych przecen i wyprzedaży. Choć tego rodzaju akcje kojarzyły się dotychczas raczej ze sklepami stacjonarnymi, to te online również korzystają z wszelkich okazji do tego, aby przyciągać uwagę klientów i skłonić ich do elektronicznych zakupów. Zresztą zdecydowana większość dużych sprzedawców detalicznych działa już w obu formatach, wyprzedaże promowane są w obu kanałach.

Program z chmury

Branża jest zgodna, że w 2019 r. zakupy internetowe będą nadal rosnąć w tempie dwucyfrowym, a wartość zakupów internetowych zbliży się już do 60 mld zł. – Rynek e-commerce ma wciąż doskonałe perspektywy i rośnie w tempie niecałych 20 proc. rok do roku. Tymczasem nasze obroty w 2018 r. rosły ponad...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11246

Wydanie: 11246

Spis treści
Zamów abonament