Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy często są nierzetelne

01 kwietnia 2019 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Zdecydowana większość Polaków deklaruje, 
że zetknęła się z reklamami, które mogły świadomie wprowadzać w błąd.

 

Z badania Kantar wynika, że Polacy mieli kontakt z informacjami od dostawców usług, które mogą wprowadzać klienta w błąd. Deklaruje tak 87 proc. badanych. 30 proc. z nich miało osobisty kontakt z tego rodzaju komunikatem, pozostali tylko o takiej sytuacji słyszeli. Zaledwie 13 proc. badanych nie dostrzega takiego problemu.

Z badania wynika również, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11320

Wydanie: 11320

Spis treści

Dodatki Jednodniowe

Zamów abonament