Paczkomatowa wojna firm kurierskich
Poczta Polska uruchomi sieć maszyn do odbioru paczek w sklepach Biedronki i na stacjach Orlenu. Będzie ich co najmniej tysiąc. Ekspansję zapowiada też DHL – do końca roku miałby 300 urządzeń.
Dynamicznie rosnąca popularność paczkomatów InPostu niczym magnes przyciągnęła konkurencję. Firma kierowana przez znanego biznesmena Rafała Brzoskę nie będzie już jedynym liczącym się graczem na rynku takich maszyn (ma ich 4,8 tys.). Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita", główny rywal InPostu – państwowa Poczta Polska (PP) – zbuduje własną sieć, m.in. w kooperacji z duńską firmą SwipBox, Orlenem oraz Allegro. Jeszcze w tym roku ma ona liczyć minimum 200 urządzeń, w których będzie można odebrać paczkę z e-zakupami.
Z Biedronką...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta