Hochland na kanapkach od 25 lat
rozmowa | Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Nasze preferencje smakowe zmieniają się dynamicznie. W jaki sposób marce Hochland, obecnej od 25 lat na rynku, wciąż udaje się zaskakiwać klientów?
Jacek Wyrzykiewicz: Rośnie świadomość konsumentów, którzy stawiają dziś na zdrowe odżywianie, coraz częściej wybierając naturalne produkty. Doceniają też praktyczne i wygodne rozwiązania, które pozwalają zaoszczędzić czas. Wzrasta więc zapotrzebowanie na poręczne produkty, które można zabrać ze sobą i zjeść w drodze. Na bieżąco obserwujemy trendy i dostosowujemy do nich naszą ofertę. Proponujemy szeroki asortyment serów: kremowe topione Hochland, puszyste twarogowe Almette, żółte w plasterkach i pleśniowe Valbon.
Dlaczego warto włączyć sery do codziennej diety?
Produkty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta