Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hochland na kanapkach od 25 lat

11 kwietnia 2019 | Dodatki Jednodniowe
źródło: materiały prasowe

rozmowa | Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

 

Nasze preferencje smakowe zmieniają się dynamicznie. W jaki sposób marce Hochland, obecnej od 25 lat na rynku, wciąż udaje się zaskakiwać klientów?

Jacek Wyrzykiewicz: Rośnie świadomość konsumentów, którzy stawiają dziś na zdrowe odżywianie, coraz częściej wybierając naturalne produkty. Doceniają też praktyczne i wygodne rozwiązania, które pozwalają zaoszczędzić czas. Wzrasta więc zapotrzebowanie na poręczne produkty, które można zabrać ze sobą i zjeść w drodze. Na bieżąco obserwujemy trendy i dostosowujemy do nich naszą ofertę. Proponujemy szeroki asortyment serów: kremowe topione Hochland, puszyste twarogowe Almette, żółte w plasterkach i pleśniowe Valbon.

Dlaczego warto włączyć sery do codziennej diety?

Produkty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11329

Wydanie: 11329

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament