Pieniądze odcięte przez... przeglądarkę
Klienci bankowości internetowej czy mobilnej podczas logowania się na swoje konto powinni korzystać z najnowszych wersji przeglądarek. Janina Blikowska
A bywają sytuacje, że nie każda pozwoli nam się dostać do swoich pieniędzy. Taką przygodę miał ostatnio pan Michał, wieloletni klient mBanku. – Musiałem zmienić hasło do konta. W tym celu automat poprosił mnie o nadanie nowego hasła, wyłącznie cyfrowego. Zrobiłem to. I na iPadzie zalogowałem się na konto za pomocą nowego hasła, ale próba się nie udała. System informował, że login albo hasło są niepoprawne, spróbowałem drugi raz. To samo, podobnie było za trzecim razem. Zdezorientowany posłużyłem się starym hasłem – też była odmowa i blokada konta – opowiada. Pan Michał zdecydował się ponownie przejść całą operacje. Tym razem ze smartfona. Wybrał nowe hasło, potem próbował się zalogować na swoje konto. Skutek był dokładnie taki sam. Odmowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta