Dbać o dobrą zawartość i zwrócić uwagę klienta
ochrona i promocja | Producenci przetworów mlecznych muszą we właściwy sposób dobierać opakowania, bo spełniają one ważną rolę. Z jednej strony reklamują produkt, a z drugiej chronią jego wartości odżywcze przed światłem.
Opakowanie mleka czy jego przetworów jest jednym z najważniejszych elementów promocji, dlatego producenci starają się dobierać takie, które będzie rzucać się w oczy klientom.
– Opakowanie dla naszych produktów mleczarskich jest pierwszym i jednym z najważniejszych elementów promocji marki i samego produktu. Badania konsumencie potwierdzają, że ponad połowa decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem impulsu, którym często jest wyróżniające się opakowanie – tłumaczy Bartosz Grochal, rzecznik prasowy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
Ważny nie tylko design
Przedstawiciel Mlekpolu dodaje, że spółka nie skupia się oczywiście wyłącznie na designie opakowań. – Najważniejsze jest bezpieczeństwo konsumenta, a więc pewne przechowywanie i wygodne podanie produktu. Spółdzielnia od lat współpracuje z najlepszymi, sprawdzonymi producentami opakowań, a wszystkie nasze kartony, kubki, folie spełniają najbardziej rygorystyczne normy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta