Biznes powinien rozwijać się wspólnie z otoczeniem
Coraz więcej firm przyznaje, że działania związane z CSR opłacają się im nie tylko wizerunkowo, ale również biznesowo.
Najważniejsze jest, by przedsiębiorstwa traktowały swoją społeczną misję strategicznie i długofalowo, a odpowiedzialne decyzje podejmowano w nich co dzień.
CSR – jak wiadomo, to odpowiedzialność organizacji za wpływ podejmowanych przez nią decyzji i działań na społeczeństwo i środowisko poprzez przejrzyste i etyczne zachowanie w kluczowych obszarach: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.
– Każdy biznes, który zarabia na ludziach, zaciąga swoisty, społeczny dług, który należy spłacać. Mądry przedsiębiorca wie, że płaca pracownika to nie koszt, tylko inwestycja. Że dobrze potraktowany dostawca i podwykonawca będzie bardziej godny zaufania i solidny. Że metod na społeczne zaangażowanie każdej firmy i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta