Skuteczny program to wyzwanie
Od firm, które osiągnęły wysoki poziom dojrzałości, dziś wymaga się kompleksowej strategii działań z zakresu odpowiedzialności społecznej. I przedsiębiorstwa takie programy zaangażowania społecznego najczęściej mają, ale bywa, że nie zawsze je wdrażają albo wcale o tym nie informują.
A przecież wdrażanie takiej strategii, a nawet tworzenie jej podstaw, może się rozpocząć podczas imprezy firmowej lub wyjazdu motywacyjnego. Na takim rozwiązaniu zyska nie tylko firma, ale też pracownicy, którzy zostaną zaangażowani w opracowywanie strategii od podstaw, z pewnością będą bardziej chętni do włączenia się w jej realizację, a czas spędzony wspólnie na tworzeniu czegoś pożytecznego pozwoli zbudować lepsze relacje w zespole.
Niezależnie w jakich okolicznościach taki program zaangażowania społecznego powstanie, ważne jest, by był wdrażany przez firmę i by wiedzieli o tym i pracownicy, i otoczenie przedsiębiorstwa.
Strategia opracowana na lata
W Citi Handlowym program zaangażowania społecznego realizuje Fundacja Kronenberga działająca od ponad 20 lat. – Swoje działania prowadzi w czterech obszarach: wspierania przedsiębiorczości, edukacji ekonomicznej, wolontariatu pracowniczego i ochrony dziedzictwa kulturowego – wylicza Zuzanna Przepiórkiewicz z biura prasowego banku. Fundacja prowadzi także program badań – od ponad dziesięciu lat bada m.in. postawy Polaków wobec finansów (znane i uznawane badanie w Polsce), realizuje także wiele innych badań, m.in. z zakresu działalności firm na rynkach zagranicznych, rynku pracy etc. Kolejnym obszarem jej działania jest wolontariat pracowniczy – obecnie największy tego typu program w Polsce – co...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta